det är inte första och definitivt inte sista

Nu var det minsann ett tag sedan jag uppdaterade här och det har sina anledningar. För att inte bli allt för privat så har jag valt att inte skriva, för jag vet att om jag skriver så kommer allt. Det är lättare nu och jag ska försöka att hålla det mesta inom mig, för att slippa såra någon ännu mer.

Helgen har vart mycket trevlig, spenderade den tillsammans med mina vänner och dom har fått mig att inse ett och annat och dessutom får dom mig att må bra, visst är det bra? Blev lite drickande i Lördags, helt otippat faktiskt, men det blev en mycket trevlig kväll får jag säga. Igår var jag hos Sandra en sväng på kvällen, snackade om allt och var allmänt flummiga. Senare kom Malin, trött efter jobbet, men alltid samma glada "spirit" :) Andres&Hanna var också där, så kort och gott en trevlig kväll med gott sällskap.

Idag gick jag upp tidigt, eller tidigt för att vara mig, var hos tandläkaren och fick polerat mina tänder, haha. Har en ny tid för lagning i mars någon gång, usch jag gillar verkligen inte tandläkaren, men men. Tänkte jag skulle ta tag i att städa mitt rum också, det behövs verkligen.


Den senaste veckan har innehållt väldigt mycket, både bra och dåligt. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka allt och hantera allt, men jag antar att det löser sig. Jag har iaf lärt mig en sak, följ alltid hjärtat hur ont det än gör (för just nu gör det fruktansvärt ont, men jag vet att det endast är för det bästa).
Som Sandra sa "Man måste vattna sin blomma", en intern kommentar, men så jävla rätt.

Ne, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan städa! Hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0