allt kommer tillbaka

Nu har jag käkat frukost, duschat och druckit mitt morgonkaffe. Jag är trött som tusan, har inte kunnat sova bra alls de 2 senaste nätterna och det har väl iofs sina orsaker. Det vrider sig inom mig och jag vet inte riktigt vag jag ska ta mig till, men jag vet att jag kommer klara det, det handlar väl inte om det, det är bara själva grejen att stå ut med smärtan och orka kämpa i motvind. Allt känns så mycket lättare i sällskap med mina underbara vänner, så fort man är ensam så är det en helt annan sak, det gör så himla mycket ondare och allt blir 10 gånger så jobbigt.

Ne nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, det är trots allt jag som satt mig i denna sitsen själv, jag kunde gjort så himla mycket annorlunda när jag hade chansen. Det är bara att leva med det och ta dag för dag som dom kommer.

Nu ska jag göra mig i ordning, ska ju snart iväg på praktiken, jobbigt men det är ju ett måste. Ska även hinna hämta ut mormors armband som jag lämnade in förra veckan och så ska jag möta upp Rebecka och ta en chailatte på espresso house innan vi börjar.

I morgon ska vi iväg med skolan på årets kock också, ska faktiskt bli jätte roligt. Ser fram emot det, det är liksom något annat än det man alltid gör, något roligare än bara praktik och skola.


Hoppas ni får en bra dag allihop, nu ska jag dra mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0