Varför ha en plats ledig?

Ni vet hur man alltid säger att man ska ta utnyttja all yta i sin lägenhet? Just nu har vi nog gjort det så gott som överallt, men vi har en yta i vardagsrummet som knappast fyller en enda funktion om det inte vore för julgranen. Vi har funderat mycket fram och tillbaka på vad vi ska göra med den, igår kom jag på en ganska bra idé enligt mig.

Just nu sitter jag med datorn i knät, ni vet att det inte är speciellt bra för datorns fläkt osv? Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ställa ett snyggt, stilrent och bra typ "Barbord" där intill väggen, med en stol till. Så att det blir en lite mer "fräck" arbetshörna typ. Jag skulle verkligen kunna se det framför mig och jag är inte alls främmande för idén! Vi får se om vi hittar något som jag tänkt mig, det måste vara perfekt också, annars kan det kvitta.

Har hittat ett ifrån ikea som är ganska likt, dock inte riktigt. Såhär ser det ut:



Som sagt så är det inte riktigt den typen jag vill ha, men något liknande hade blivit snyggt. Nu får vi ut och leta, jag vill fixa och greja, nu nu nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0