Söndag

God damn it, jag har verkligen vart skit trött idag. Konstigt nog inte bakis dock, det är väldigt skönt måste jag säga. Vi var hemma hos Andreas med massa folk igår iaf, det var riktigt trevligt måste jag säga. Fick träffat Marika också, det var ju inte direkt igår :) Hihi. Jag vet inte riktigt vad klockan blev innan vi gick hem, men full blev jag och skoj hade vi, det var ju meningen så.

Idag har jag och älsklingen bara tatt hand om varandra och gosat. Det behövs sådana dagar ibland. Vi kollade på Bee movie förut, så himla söt och rolig film.



Om en stund ska vi hem till mormor och morfar och dricka lite glögg och käka pepparkakor. Det är ju trots allt 4:e advent, då tillhör det ju att mysa. Jag tycker faktiskt att December är en sån månad då man ska umgås med nära och kära mycket eftersom att det är en sån himla "mysig" månad. Det känns iaf som om jag verkligen gjort det och tagit vara på varenda tillfälle. Nu är ju som sagt julafton nära också, jag kunde inte längtat mer än vad jag gör just nu. Det är sjukt! Av många anledningar, speciellt en fast den är hemlig :)

Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0