Snö

Nu är jag äntligen hemma från jobbet, tiden har gått hyfsat snabbt idag faktiskt. Dock är jag ändå helt slut, skulle kunna somna när som helst känns det som. Jag är ju inte van vid att jobba såhär långa dagar längre och då känns det allt i kroppen.

Iaf, det snöar ute och lyckan är gjord. Hoppas bara på att det kan få ligga var ett tag nu! Iaf tills efter julen. Det skulle vart toppen! :) Idag har jag tänkt att klä våran gran också, det känns som om att kulorna, ljusen ocht toppen bara ligger och väntar på mig. Jag kan INTE vänta mer iaf, har hållt på det länge nog. Första julen hemifrån också, det blir lite speciellt! Hoppas på att den blir fin bara, det är det viktigaste.

Lägger upp bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0