Problem med att sova

Jag kan inte sova, det är sjukt jobbigt men å andra sidan kanske det inte är så konstigt. Under ledigheten har jag sovit ut ganska länge på morgonen, vilket gör att jag är mindre trött på kvällarna, illa. Jag gillar inte alls mina nya rutiner!


Btw, glömde skriva förut att min klänning kom idag, den passade perfekt och jag kunde nog inte blivit mer glad över det än jag blev! Älskar den verkligen, den är skit fin.

Dessutom fick jag hem min nya plattång häromdagen, den är grym! Jag har inte testat att locka håret med den ännu, men bara plattningen ger grymt resultat och det är bra. Har alltid haft problem med att hitta en som funkar bra på mitt hår, men denna ger vad jag behöver så att säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0