När man förstår sina val, är lyckan total

God kväll :) Den totalt kassa uppdateringen beror på att jag knappt vart hemma, vaken eller så har jag haft besök. Det är trevligt och jag klagar inte!

Igår kväll och nu på kvällen har jag försökt fixa mammas hår, allt som allt har det nog tagit närmare 6 timmar! Det är illa. Jag brukar lyckas med färgning väldigt bra, oftast, men denna gången var det något som gick snett och mamma liknade mer en morot i håret än något annat. Jag skäms lite, men då vi skulle göra om det idag blev det knappt något förbättring alls, det är som om färgen inte vill ta riktigt! La iaf i mörka slingor i hela håret nu och vi får hoppas på bästa möjliga resultat iaf. Jag var dock för trött för att vänta kvar och se, det får bli i morgon! :)

Annars då, igår var jag på torp tillsammans med morfar, mamma och Andres :) Mycket trevligt får jag säga! Min bror fick köpt sig väldigt snygga kläder och mamma & morfar lite julklappar. Själv köpte jag endast en ny foundation då min gamla är slut nu! Jag lyckades hålla mig ifrån allt annat! (Stolt)

Idag kom Sophia på besök och vi snackade en stund, mysigt. Därefter åkte jag hem till morfar och tog mig en kopp kaffe med honom och väntade in älsk. Han skulle nämligen hjälpa morfar med att sätta upp en lampa, de lyckades till slut, efter mycket om och men. Sedan åkte vi hem till mamma och käkade lite mat och färgade hennes hår, det tog förövrigt en evighet.

Nu är jag hemma och ska sova gott i min säng :) Efterlängtat kan jag lova! Puss&godnatt

Ps. Jag saknar min Sandris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG MED! MASSVIIIIIIIIIS!<3 Friheten att man annars bara kan sätta sig ner och prata och ringa och prata utan att veta att pengarna bara tickar iväg.. Men detta gör bara våran vänskap starkare:)

2009-12-09 @ 03:43:00
URL: http://sandraelenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0