Love shoes

Tänkte visa mina nya skor, sjukt snygga!



Bilden gör de dock inte rättvisa, men ändå! :) Det blir invigning på nyår tillsammans med min nya klänning! Kommer bli grymt bra.

Jag har kommit underfund med att jag skiter i att lägga upp bilder på allt de jag shoppat de sista dagarna! Orkar inte riktigt det, hälften ligger i tvätten och lite här och var, haha. Så jag lovade utan att kunna hålla mitt ord. Well, sånt som händer.

Idag fick jag iaf hem min nya plattång, jag ska prova den i morgon! Hoppas att den är lika bra som den utlovas att vara nu då, jag behöver verkligen en ny och bra till mitt jävla jobbiga hår, haha. Dessutom behöver jag nog klippa mig igen och samtidigt lägga i fler blonda slingor i håret, för jag gillade det verkligen :) ! Vi får se om det hinns med innan jul, hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0