Kvällskvisten

Jag har haft en trevlig kväll idag faktiskt. Först blev det en sväng till mamma och en kopp kaffe där :) Lika trevligt som alltid. Därefter åkte vi hem, baby skulle iväg och jobba igen och jag bestämde mig som sagt för att pynta granen och det resultatet har ni ju sett :)

Efter det ringde jag Sophia och hon kom hit en stund, det blev lite prat, tv-tittande och nån cigg. Också lika trevligt som alltid :)

Nu sitter jag ju som ni säkert märker här igen, haha. Jag tror dock att jag ska sova strax, är fruktansvärt trött och i morgon hoppas jag på att jag kommer upp i tid. Jag är ledig och skulle verkligen behöva storstäda! Vi får se hur det blir med det, jag har redan förberett lite idag faktiskt! Plockat, torkat av lite damm här och var och diskat. Så det är kanske inte jätte mycket att göra ändå.

Dessutom vill jag verkligen sola igen i morgon, det går lite för många dagar emellan och om jag ska hinna bli brun och fin innan nyår så får jag faktiskt ligga i nu tror jag.

Runt sex tiden i morgon ska vi på kalas också, min morbror fyller år och vi ska bege oss till Kungälv, det känns inte jätte roande faktiskt, men man får ställa upp och komma :)

Annars är planerna inte allt för många i morgon och skönt är det, behöver en ledig dag och lite vilande! Ska jobba Torsdag & Fredag också ju, blev en del tider denna veckan ändå.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0