Jag är i farten

God dagens! Idag har jag jobbat igen, det kändes faktiskt bra och timmarna gick riktigt fort. Jobbade med Linda iofs, så det kanske inte är så konstigt :) När jag kom hem började jag med att sätta igång med tvätten och därefter har jag städat och diskat. Det är helt sjukt hur ofta man kan hålla på, det finns alltid något att göra! Det är bra iofs :) Jag är i full gång idag känner jag, men förr eller senare går nog luften ur mig också.

Snart kommer Malinbabe hit också, det var längesedan jag träffade henne nu, miss! <3 Då blir det förmodligen lite kaffe och skitsnack, myspys. Under tiden fortsätter jag givetvis med tvätten, haha. Hemmafru wannabe, eller vad? :S Uuuuh.

Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare hos mamma, det ska bli riktigt gott och därefter hoppas jag på en myskväll med den bästa <3 Vi får se.

Det blev dessutom ändra planer angående jobbandet i helgen, istället för idag och Lördag bara så fick jag visst Söndag också! Det är bra, det är pengar. Surt att det ska tjänas varenda j*vla helg bara, åååh. Well, det är bara att tacka och ta emot :)

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0