In i dimman då!

God morgon :) Jag har haft en riktigt skön sovmorgon och nu äter jag min frukost, tunnbröd med ost och skinka och en kopp kaffe, det kunde nog inte blivit bättre.

Gårdagen då: Jag hann inte mer än upp ur sängen innan jag drog iväg. Det blev till att göra sig klar så fort som möjligt! Jag åkte med mormor och mamma till Göteborg, de skulle göra all sin julshoppning och jag fick följa med som smakråd och lite sånt. Det blev närmare 8 timmar i affärer och det är vad jag kallar heltids jobb, haha. Därefter åkte vi iaf hem, de släppte av mig här och Malin och Sophia kom direkt, en kopp kaffe och lite prat blev det allt, men sedan var jag tvungen att dra mig igen. Hade ju lovat att kolla på Idol-finalen hemma hos mamma :) Erik vann ju, så jävla rätt :) Han har en röst utan dess like och jag fick verkligen gås-hud när han stod där på scen och sjön med sin tjej! Så sött.

Nog om det då! Morgonens innehåll är att gå och sola och sedan diska upp! Jag vill verkligen ha en diskmaskin, fan vad mycket det hade underlättat :) Haha.
Lite senare ikväll ska hela familjen hem till mamma och käka iaf, det ska bli mysigt. Och efter det blir det förmodligen till att dricka lite med tjejerna! In i dimman, där har jag inte vart på länge med tanke på allt jobb, så det ser jag fram emot.

I morgon ska jag & älsklingen iaf till jul på Liseberg :) Det kommer nog bli riktigt mysigt tror jag <3

Nu ska jag käka klart och dricka upp mitt kaffe, därefter gå bort och sola en stund :) Hörs sedan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0