If you could see me now

Jag somnade om runt nio tiden, därefter sov jag till halv ett. Halva dagen borta, poff. Borde nog egentligen ha gått upp redan då vid sju eftersom att jag var klarvaken ändå, nästa gång. Om det nu händer igen vill säga, haha.

Jag har iaf diskat och gjort mig själv i ordning! Dessutom kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl, alltid lika bra. Nu tänkte jag springa ner till tvättstugan och få en ny tvätt-tid snarast. Wish me luck!

Annars vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, kanske bara borde ta det lugnt för en gång skull, när jag väl är ledig är jag i full fart varje gång! Fast jag antar att det är så det blir. På Fredag jobbar jag igen, det har vart otroligt skönt med några dagars ledigt måste jag säga, det var behövligt.

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0