Helgen

God kväll! Jag har knappt hunnit tänka efter innan denna helg vart över känns det som. Igår var vi på kalas för lille Arvid som fyllde 4 år, därefter var det direkt till jobbet för att göra kvällen. Slutade nio och skulle upp och jobba morgonen idag, så det blev bara en lugn kväll med film och mys. Som sagt, i morse jobbade jag morgonen, slutade halv två och direkt efter det åkte vi till mormor och morfar för lite kaffe och sådär :) Vi fick även låna deras bil så att vi kunde ta en snabbis upp till Trollhättan, vi behövde handla lite sköljmedel och sånt där nödvändigt. Nu sitter jag här, har tvätt-tid just nu och har även städat upp här! Känns skönt.

Nu väntas en ny vecka i December och jag ser fram emot den, lika mycket som alla andra veckor! Allt känns så bra och mysigt såhär års. I morgon ska jag åka en sväng till Torp med morfar, ska hjälpa honom att hitta en fin julklapp till mormor :) Det blir nog bra! Annars får vi se vad veckan bjuder på, ska nog bara njuta. Jobbar endast Torsdag, så lugnt med jobb med andra ord.

Later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0