fifa10

Detta har vart den slappaste och skönaste dagen på jobbet, typ ever. Det är nice när det är så ibland faktiskt, för majoriteten utav dagarna är hektiska.

Efter jobbet åkte vi förbi mamma på en bit mat och jag gjorde även debut på ps3, fifa10. Det var hur skoj som helst och förmodligen kommer det bli min nya hobby när jag hänger hos mamma. För övrigt funderar jag på om vi inte skulle skaffat ett sånt hit hem, det hade ju vart hur skoj som helst, ett ps3 slim såklart, wiiiho. Dessutom skulle jag då kunna bjuda hem brudarna på massa spel-kvällar också, sweet. För om sanningen ska fram så är det ju mycket roligare att möta tjejer som inte blir sura över att man inte kan eller för att man vinner. *Host*


Nu ska jag ta ett varmt bad, hörs i morgon :) Puss & god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0