En "skitig" dag

Hemma ifrån jobbet och med en kopp kaffe i handen är jag nu sittandes här, alldeles slut. Det har vart en hyfsat "jobbig" dag på jobbet, men så är det ibland. Nu tänkte jag faktiskt bara koppla av en stund och bara vara. Sedan jag kom hem har jag redan hunnit diska och plocka i ordning, något mer gör jag inte idag.

För övrigt beställde vi ett riktigt bredband igår, 100 mbit och allt. Det kommer nog funka grymt tror & hoppas jag. Nu ska vi bara ta oss en sväng förbi morfar och mormor och hämta min gamla nätverkskabel om jag kan hitta den! Jag trodde inte att jag skulle få någon mer användning utav den, men så fel jag hade. Dessutom har jag vi beställt till en raouter också, så att vi kan sitta med våra bärbara vart vi vill i lägenheten och slippa allt krångel och vel med sladdar, sjukt bra :)

Justdetja :) Jag fick äntligen tummen ur rumpan och gjorde en addressändrig igår, så idag kom papprena hem och jag tänkte skicka in dem senare idag när vi går till affären. Det ska allt bli skönt att få hem sin post till sig nu, istället för att behöva åka till mormor och morfar och hämta. Undra varför jag inte gjort det tidigare?! Haha :P

Det händer en hel del, varje dag är det något som ska fixas eller göras, men det är skoj :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0