Babylove

En dag full av fart och fläkt, städning, tvättning, solning, matlagning tillsammans med mamma och sedan ett varmt, skönt bad. Nu sitter jag i soffan, nyduschad och fräsch. Jag andas ut och tar det väldigt lugnt och fint.

Samtidigt som jag tar det lugnt och verkligen försöker slappna av, så snurrar tankarna om allt möjligt som behöver göras/fixas. Dock måste jag lära mig att släppa saker och ting ibland, jag är så dålig på det. Allt ska hända med en gång, sån är jag.

Om en stund kommer iaf Malin ner :) Det ska bli trevligt, för nu har vi tusan inte setts sedan innan jul, om man inte räknar med juldagen då hon körde och jag var full, haha.

Sedan tror jag även att Sophia kommer bort en sväng, massor med besök och det är trevligt! Fast så var det ju det med att ta det lugnt? -Äh, det kan man göra när man blir gammal, inte sant?

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0