1:a December

God kväll :) Dagen har sprungit iväg känns det som, men så är det ju alltid när man är ledig! Tråkigt nog. Jag vaknade vid tolv idag med, jag lyckas sova ut riktigt mycket iaf, det är en sak som är säker. Därefter drog jag och Sophia till Överby för att julshoppa lite och fika, det var riktigt mysigt :)

Efter det åkte jag hem till mamma, käkade lite mat och bakade lussebullar, massor med myspys idag känner jag :) Jag tror dessutom att jag ska baka lite här hemma också, tycker faktiskt att det är riktigt skoj. Dessutom blev bullarna mycket goda, det skadar inte att ha några sådana hemma nu kring jul ju. Vi får se vad jag orkar med :)

Nu ska Sophia komma hit också, vi ska greja med våra naglar! Köpte sånt där set så att man kan göra sina egna, ska bli riktigt spännande och se om det blir någorlunda resultat iaf, ni får se sedan om det blir bra vill säga :) Annars klipper jag nog av dom eller målar dom i någon färg. Det skadar ju iaf inte att testa och dessutom sliter det inte lika mycket som att bygga på salong!

Jag har tänkt på en sak, jag borde verkligen lära mig att ta med mig min kamera lite mer, tar ju aldrig några kort och det är lite tråkigt! Skärpning med den biten känner jag :) Speciellt nu kring jul när man gör så mycket roliga och mysiga saker :)

Nu ska vi fixa :) Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0