You rock my world

Jag vill åka utomlands.

Jag skulle göra vad som helst för att få åka iväg nu, verkligen. Jag hade inte sagt nej till typ Grekland, Kroatien eller något sånt där fint. Jag får vänta, man kan inte göra allt man vill hela tiden, det är något jag har fått lära mig.

Jag har iaf hunnit med att diska, plocka undan här hemma och lite sånt där småpyssel. Dessutom har jag sorterat alla räkningar och gjort fin ordning med det, jag känner mig som en duktig sambo när jag väl är igång. Det känns konstigt med alla dessa vuxensysslor som man inte är van vid, fast på samma gång så känns det så himla underbart skönt att det är såhär nu.

För övrigt så har jag fått ett litet sår under lilltån, det gör skit ont och jag fattar inte hur fan det hamnat där. Ska gå och försöka hitta någon bra salva att kleta på.

I morgon kommer de från gekå hit för att kolla på våran fläkt som inte funkar, jag hoppas på att de inte lägger någon energi på att laga den och att vi istället får en ny! Vi får väl se.

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0