Tvättning

Oj, nu har det vart full rulle hela för/eftermiddagen här. Jag har tvättat massa tvätt och sprungit som en jojo mellan tvättstugan och lägenheten. Jag hatar att inte ha egen tvättmaskin, illa. Vi kanske borde knö in en iaf? Hm, vi får tänka över det där, för tvättstuga är kass. Jag har även plockat lite och fixat och så, i morgon väntar det en storstädning, uuuh. Fast eftersom att alla tjejerna ska komma så är det nog bäst att städa lite känner jag, haha. Dock kommer det nog se lika smuts ut efter med tanke på att det troligtvis blir förfest här i 2 dagar, well vi får se.

Dessutom borde jag få massa vuxenpoäng eftersom att jag har betalat massa räkningar idag. Fan vad surt det är, man fick in lönen idag och sedan ska mer än hälften gå till massa räkningar, buhu. Fast det är bara denna månaden det blir lite extra, så det kan man stå ut med.

Nu ska jag hoppa in i duschen, later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0