Onsdag

Oj, man kan verkligen kalla det sovmorgon! Jag vaknade inte förrens vid ett tiden, fy satan vad skönt det har varit att verkligen få sova ut. Det är inte varje dag det händer nu för tiden, men det är bara bra eftersom jag tjänar cashen. Jag hoppas verkligen att jag får lite tider nu i höst också.

Idag börjar jag 16:15, så det är väldigt chill. Har dock inget att göra innan, men det är iofs skönt det också. Tiden för sig själv är den bästa och mest värdefulla! Även om vännerna och pojkvännen är allt så måste man ha sin egen tid också. Lite skön musik, sin blogg och lite andra sidor att snoka runt på så är eftermiddagen räddad, haha. Och självklart kaffet också!

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0