Onsdag

Usch vad seg jag är idag, helt slut i hela kroppen, fattar dock inte varför. Blev iaf väckt av morfar som ringde och berättade för mig att min lönespec hade kommit, ivrig som jag är kan jag ju inte vänta så jag bad honom öppna det och det blev en glad överraskning kan jag ju säga. Underbart :)

Ikväll jobbar jag, sedan är jag ledig en hel vecka innan nästa pass är. Det ska bli skönt att slippa tänka på jobb, bara vara liksom. I morgon har jag bokat tvätt-tid också, men jag funderar på att ändra och istället åka upp till Trollhättan och umgås lite med mina vänner där, det var ju ett tag sedan nu! Vi får se.

Nu ska jag iaf diska och städa lite, behöver komma igång känner jag, hoppas att min kropp piggnar till lite också.

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0