Massa jobb&flytt

God morgon kan jag nästan säga! Gick upp för dryga 1 timme sedan, men jag tror verkligen att det behövdes, somnade inte förrän tre i natt och jag har verkligen vart i full gång hela helgen. Är det inte på jobbet så har det vart med lägenheten. Jag är stolt när jag säger: Det börjar lika något nu! :) Det kommer verkligen bli fint när det är färdigt och jag bara längtar tills allt är klart. Idag ska vi försöka bli färdiga med det mesta, det lär vi hinna, om vi jobbar på! Vi ska även åka och storhandla idag, så ikväll blir det massa mat i kylen och frysen, me like!

Nu ska vi käka lite och därefter sätter vi nog igång, så later on babes!


Kommentarer
Postat av: maricona

Så duktiga ni är, hoppas det blir fint! =)

2009-08-17 @ 17:47:08
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0