Måndag

God morgon! Fysatan vad skönt jag har sovit i natt och jag tror dessutom att det blev närmare 10 timmars sömn för min del, tror det behövdes. Har ju bara jobbat i helgen och inte gjort något annat, kul, eller inte.

De ringde från GEKÅ i morse och jag kan ju säga att jag inte är allt för glad just nu, 2 veckor skulle han behöva för att göra i ordning lägenheten för oss, sikken tid det ska ta. Det är väl bara att stå ut, vi har inte mycket mer att välja på, men det är surt ändå när man längtar såhär mycket.

Tråkigt väder idag, det är typsikt. Vi får se hur dagen ser ut, men det är en del som ska fixas med! Hoppas ni får en fin dag, puss.



Ge mig sol, alkohol och underbara människor nu nu nu!
Då hade jag trivts som fisken i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0