Lovely

Jag är hemma, jag är extremt trött och otroligt sliten. Förstår inte hur jag orkat idag, borde lagt mig och sovit förut, men det kunde jag ju inte. I vanliga fall brukar jag kunna sova när som helst utan problem, haha. Har nog för mycket i tankarna!

Hur som haver, jobb från 7-16 idag, inte kul. Jag är inte riktigt van vid alla dessa långa pass då jag vart bortskämd större delen av sommarn med kortare pass, dock mycket mer tider, men ändå. Efter jobbet åkte jag hem en kort stund och gjorde nödvändigheter och sedan drog jag och älsklingen bort till bror min! Vi fick en kopp kaffe, lite skvaller och en trevlig stund. Sedan skulle jag träffa Malin, så jag drog dit och babe åkte och träna. Nu är jag hemma igen iaf och jag ska lägga mig och kolla en film och mysa nu.

I morgon är det jobb från 12-21:15, om någon ville veta, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0