Lördags kväll

Hemma, helt slutkörd och funderar på hur fan man orkar? Har jobbat 7-16 idag och därefter direkt hem för att börja greja med allt här hemma! Det är mycket grejer som ska med och det är mycket tvättning och packning på schemat. Well, det är så värt det sedan när är blir i ordning! Jag hoppas på att jag och älsklingen ska kunna sova i lägenheten i natt, vi får väl se.

Ikväll är det reaggeton-kväll i göteborg och jag hade så gärna velat följa med och skak lite rumpa och ha kul. Bara släppa loss och för en enda kväll slippa tänka på jobbet, men icke sa nicke. Jobbar i morgon! Fast å andra sidan blir det vinkväll hemma hos Malin och jag kan inte annat än säga att det kommer bli himla trevligt. Hon fyller ju år i morgon och eftersom jag jobbar hela dagen/kvällen så får hon sin present idag istället, spännande!

Nu ska jag fortsätta greja lite tror jag, för när babe kommer tillbaka så ska vi åka bort till lägenheten och fixa lite! Åh jag är så lycklig.

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0