Jobbat dagen lång

God kväll mina damer och herrar! Haft en bra dag? Själv har man jobbat hela långa dagen, kom nyss hem. Gjorde lite ärenden efter jobbet osv, skönt att komma hem till sin säng iaf! Det är ju upp tidigt i morgon som gäller, så det är väl bara att försöka sova, om det nu går. Slurpa precis i mig min energi dricka, haha, smart Alexandra.

Som sagt tidigt i morgon, ska köra ett delat pass, det är inte det roligaste om man säger så! Men det är sånt man får ta helt enkelt. Hoppas verkligen på fortsatt nu efter att sem. vikariatet är slut.

Jag & love var precis och hämtade en film hos Berg som vi ska kolla på, hoppas att den är kass, för då somnar jag :D Haha. Nej jag orkar egentligen inte ens uppa idag och jag har ju dessutom inget vettigt att skriva heller för den delen.

Hörs i morgon gott folk, god natt.



Ta mig tillbaka till paradiset! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0