Jobba idag :)

Nu har vi precis haft besök igen, haha. Av mamma och denna gången morfar, det var riktigt trevligt och att dessutom se hur lycklig morfar var för min skull kändes bra. Han är underbar!

Vaknade runt halv tolv idag, försöker att vända tillbaka dygnet lite så att man kan ta bättre vara på dagarna. Jag tog ett bad medans älsklingen gjorde frukost, myspys. Fast på måndag börjar han jobba igen och jag blir själv på mornarna, usch. Fast jag ska förmodligen överleva det också.

Jag ska bärja knalla mot jobbet om en timme och innan dess behöver jag lite mat i magen! Ska nog ta och göra mig något gott nu, later babes!

Snart kommer bilder också, håll utkik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0