Jag måste komma igång

Jag har bestämt mig och denna gången ska det hända något. Jag måste verkligen skaffa mig mer självdiciplin, så att jag inte börjar lata mig efter ett tag, hm. Jag har en tendens till att ge upp efter ett tag och när jag inte tycker att det är kul mer. Man måste nog på något vis bara kämpa sig igenom den första perioden, för det är den som är svårast, därefter går det ju som på räls, det vet jag eftersom jag vart med om det innan.

Nu undrar ni givetvis vad fan jag babblar om, jo träning! Det är ett faktum, jag MÅSTE nu. Snart börjar jag rulla fram istället och det är inget jag ser fram emot. Egentligen är det inte speciellt svårt, det är bara så himla jobbigt att komma igång, speciellt om man börjar själv. Dock är det bara att dra på sig mp3:n och stapla sig iväg. Först och främst ska jag börja med promenader, bara det är bra. Sedan tänkte jag börja på gymmet och förhoppningsvis har jag då Malin med mig också! Det är så svårt att passa in bara, med olika jobb-tider osv, men det ska nog bli bra!

Love!

Kommentarer
Postat av: Maricona

Fälj med mig och träna? :)

<3

2009-08-26 @ 18:04:26
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart tränar du? <3

2009-08-26 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0