Ingen vanlig fredag

Goddagens mina damer & herrar. Hur står det till idag?

För min del är det underbart och livet leker just nu, kunde nog inte vart bättre.
Förmiddagens har det vart turbulens på, jag har vart igång sedan jag slog upp ögonen och nu tar jag min första vila. Jag har hunnit med att sola, gå till moster och snacka en sväng, handlat massa saker (slö-dricka var viktigast), dummsugat, dammtorkat (där jag såg att det behövdes, mer orka jag inte, haha), lagt in all ren tvätt från igår och plockat ordning överallt. Oh vad duktig jag är om jag får säga det själv.

Ikväll smäller det, Edet-natta, kvällen som alla Edet-bor väntar på och det enda stor som händer här under 365 dagar. Alla samlas på ett och samma ställe och super sig fulla och har skoj. Well, jag längtar iaf. Först blir det förfest med mina underbara brudar ikväll och därefter ska vi invadera tälten.

Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0