God natt

Nu har mamma åkt igen, kort men ett mycket trevligt besök. Dessutom är man plötsligt helt uppbokad i morgon på sin lediga dag, haha. Fast det är väl iofs så det brukar vara, när man väl är ledig blir det liksom inte så mycket ledighet. Fast jag gillar det! Det är ju alltid kul att hitta på saker.

Jag jobbar i helgen, annars hade jag vart redo för en fylla kan jag lova, haha. Det var ett tag sedan nu och dessutom känner jag verkligen för att dansa och bara ha skoj med tjejerna. Edet-natta, då blir det iaf party till max. Vi ska inviga lägenheten med förfest iaf, fast det är ju ett tag kvar så man kanske inte behöver planera allt för mycket nu, haha.

Nu ska jag iaf lägga mig, är dödstrött. God natt!

Ps. Jag älskar min Robin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0