Fullt upp

Det känns som att jag har tusen saker i min hjärna just nu och jag kan knappt hänga med själv. Har planerat upp att träffa folk och göra både det ena och det andra och inget hinns med då det är på tider som man har fullt upp.

Blev positiv överraskad igår när jag fick att sms från Marika faktiskt, hon undrade om inte jag ville följa med och shoppa och det hade jag gärna velat, om inte allt vart så stressigt som det faktiskt är. Tack för inbjudan <3

Men som sagt, i morgon är det storstädning, träffa Sara som jag inte träffat sedan vi slutade skolan (det har vart något ivägen varje gång) och dessutom suuuupa gärnet på Edet-natta. Jag hoppas verkligen alla tjejerna kommer och jag tror vi kommer ha så jävla skoj! :) Längtar.

Kommentarer
Postat av: maricona

Kanske skulle supa fredag endå?. BLIR SJUKT SUGEN! haha.. Meeh, hallåå? vi kan gå promenad? :D:D

2009-08-27 @ 17:56:31
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klaaaart du ska! :D Aaah det är sant :) <3

2009-08-27 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0