Fredag kväll

Jag känner mig lika grå och tråkig som vintern brukar vara just nu! Är helt slutkörd efter ca. 8 timmar på jobbet och oväntat besök utav mamma med barn såhär på kvällskvisten.

Jag ska dessutom upp och hoppa kvart i sex i morgon bitti eftersom jag börjar jobba sju, så det är egentligen bara till att säga god natt nu! Jag hoppas hoppas hoppas att jag får fortsätta jobba nu efter sommarn, jag trivs faktiskt bra! Det är alltid jobbigt att ta sig dit, men när man väl är där så känns det bra. På söndag kväll gör jag min sista schemalagda arbetsdag iaf.

Jag saknar er!

God natt <3 ( Förövrigt saknar jag min älskling just nu, han är inte hemma )

Kommentarer
Postat av: Snällis

jag saknar dig!

2009-08-15 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0