Fartfylld fredag

Goddamnit ^^ Sommarn är tillbaka igen och jag kan inte annat än att bli lycklig. Det är fruktasvärt varmt ute iaf och jag älskar det, det är ju vad vi väntat på! Jag är iaf hemma igen efter en mycket fartfylld dag. Vi åkte ju som sagt ner till Göteborg för att hälsa på mamma och Jaime innan han åker till Bolivia i 2 månader. Ví körde med ut till landvetter för att säga hejdå och därefter begav vi oss in till stan för lite shopping.

På vägen hem blev det donken, som vanligt. Sedan utträttade herrarna lite ärenden i ale och vi åkte därefter hem till lilla edet. Handlade lite gott på ica och sånt där bra! Vad som händer ikväll har jag dock ingen aning om, funderar på att bara slappa och njuta av min enda lediga dag på fleeeera dagar nu.

Jag skulle egentligen vart ledig hela helgen och jag hade verkligen sett fram emot det, men icke då. De ringde från jobbet förut och förstörde hela min helg, haha. Det är lika bra att tacka ja, så kanske de ringer in mig mycket sedan. Fast i morgon ska jag vara uppe på ängen och där har jag aldrig vart innan, lite nervöst. Fast jobbar ju iaf 4 timmar med Malin, så det är nice.



Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0