En dag som dom andra

Hemma igen, det var ett lika trevligt besök hos Malin som alltid! Lättare blir det sedan när vi bor nära varann. Dvs när jag lever i "city", hahahaha! Denna lilla hålan asså, hade vart skönt att flytta härifrån faktiskt, det hade jag inte haft något emot om jag fick ta med mig några speciella personer bara. Eeh, det är bara att gilla läget.

I morgon jobbar jag kvällen och det innebär en rejäl, skön sovmorgon till mig i morgon! Så mycket jag ska njuta utav den, yeees. Dessutom är det bara ännu ett 5 timmars pass och på Torsdag är jag ledig. Fast i helgen har jag slav-schema som vanligt! Man ska inte klaga tror jag, det är pengar iaf.

Nu tror jag att det blir film och mys med älsklingen, eftersom jag ändå inte ska upp tidigt så kan jag vara uppe längre ikväll, sweet.


Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0