Delat

Äntligen hemma och jag är helt slut! Förut på min 4 timmars rast kollade jag och älsklingen på film och sov, hur skönt som helst. Tråkigt att behöva gå upp och jobba igen bara! Fast nu är jag ledig 2 dagar iaf, det ska bli riktigt skönt faktiskt. I morgon lutar det åt åbyrundan med Malin om vädret tillåter, får se på det. Så ska jag självklart bort en sväng till Sandra, sänder miljoner tankar bort till dig babe, hoppas du blir bättre! <3

Dessutom fyller Robins kusin år i morgon så vi ska nog dit och käka lite tårta och ta en öl eller två, det blir trevligt. I stora drag är det så min dag set ut, än så länge, man vet ju aldrig vad som väntar bakom hörnet, mohaha.

Idag när jag slutat så kom love och hämtade mig och så åkte vi bort till lägenheten och kollade, han har vart så himla duktig och spaklat och målat första lagret i badrummet nu, är så stolt över min prins! Han har semester men ändå sliter han som tusan, duktigt.

Nu ska vi nog lägga oss och mysa, kolla någon bra film och bara vara! Skönt med känslan att man är ledig nu :) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0