11 Augusti

God kväll. Denna dagen har svept förbi i ett enda naffs ju. Först jobbade jag 7-12, väldigt skönt med en kort dag efter alla dessa slitsamma långa dagarna, det tar verkligen på kroppen när man inte är van. Dock är det väldigt gött när lönen kommer och allt slit blir genast så värt!

Iaf, efter det åkte jag hem och la mig bums i sängen, så trött. Där blev jag kvar i typ 3 timmar, det var behövligt! Nu har jag och älsklingen kollat en film och käkat lite mat. Vi var även förbi lägenheten för att kolla vad som hänt, det är bara 2 rum med tapeter kvar nu, sedan är allt klart och vilken otorlig skillnad det är nu. Så fint :)

Ikväll blir det en sväng till Malin och innan vet jag inte, slappa som vanligt?! Haha jag är verkligen inte gjord för att jobba!

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0