Vårkänslor

Åh jag är så himla glad, tittar man ut genom fönstret så ser det verkligen ut som sommar! Dock lite kallare när man väl kommer utanför dörren, men det är inte alls "kallt". Så himla skönt ute, det blåser ju knappt heller, man blir så himla glad, humöret åkte upp 5 våningar med en gång när man drog upp gardinen i morse, nice. Nu är det bara frågan om vad man ska hitta på, jag kan ju, som ni vet, inte göra så himla mycket och det suger verkligen när det är sånt här väder, vårkänslorna kommer verkligen fram och man mår så himla bra. Det räcker till och med att titta ut genom fönstret, inte illa.

Jag har som vanligt druckit mitt kaffe, tro det eller ej, men jag har käkat frukost idag och dessutom hunnit med att kika lite på tv och sitta en stund ute och röka. Nu tänkte jag städa ordning så gott det går och sedan hoppa in i duschen och ta på mig lite "vårkläder" :) Härligt värre!

Vi hörs sedan, ha en underbar dag allihop! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0