utan er är jag inget

Vad kan man säga (?), Sandra kom hit förut och det var behövligt kan jag säga. Kände verkligen att jag behövde prata av mig lite och det känns nu mycket bättre och lättare i hjärtat. Som jag skrev tidigare har jag haft en jobbig dag och sådär, mycket som snurrar i tankarna osv. Då är det alltid skön att ha någon att prata med + att va haft jävligt skoj så då glömmer man ju det mesta för stunden iaf. Så tack Sandra <3

kortspel, planering, kaffe och massa skratt har kvällen bjudit på, så jag är nöjd :)

Nu ska jag lägga mig och sova, natti!


Kommentarer
Postat av: Snällis

Om dom du litar på sviker, om din dröm föll i sär

Då kan jag påminna dig om, hur mycket du är värd,

Den där rädslan du känner, ja den är inte du,

Och hur skrämmande den än verkar, så ebbar den ut,

Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg,

Det spelar ingen roll var du är,

Jag kommer dit ändå!

2009-04-17 @ 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0