Underbart

God kväll på er! Vilken underbar dag jag har haft ute idag kan jag lova. Det dröjde innan vi kom på vad vi kunde göra eftersom jag inte kan gå! Till slut kom vi på den underbara idéen att åka till Stenungssund och fika. Det blev att vi köpte en Chai Latte och satte oss på bryggan i solen och bara njöt, helt underbart. Det har vart varmt, knappt blåst, jag har druckit Chai Latte och dessutom haft riktig tid ihop, ah jag är lycklig nu. Kunde nog inte vart bättre än såhär!

Nu hoppas vi på lika härligt väder i morgon, så kan man hitta på något liknande kanske, vem vet. Nu ska jag gosa ner mig framför tv:n iaf, ska bli skönt efter att ha vart "igång" (om man kan kalla det så) hela dagen! Känner att min fot bultar lite och mina händer är helt förstörda efter allt hoppande på dessa kryckor, jag är inte riktigt van tror jag!


Hörs ikväll eller i morgon, ha en trevlig kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0