Solsken

I'm back home! Intervjun gick ganska bra känns det som, vi får väl se vad som händer nu. Vet inte riktigt vad jag hoppas på faktiskt, så länge jag får något utav jobben så är det lugnt.

Det blev dock ingen skola idag, ringde och snackade med min lärare som tyckte att jag lika väl kunde vara hemma eftersom jag ändå inte kan vara med, så det är ju lugnt då!

Foten har blivit sämre igen! Smärtan börja jobba sig tillbaka en del och mitt sår har gått upp ca. 1 cm, inte bra. Jag vet inte vad det beror på men kan tänka mig att det är för att jag gått för mycket på den så tidigt, illa.

Well, jag har iaf vart duktig och lagat lite mat idag, stolt! Gjorde till och med sallad idag, (för de som inte vet, vi äter sällan sallad, därav allt överflöd av kalorier, haha), det var himla gott till maten och nu får jag se till att mormor gör det varje dag! Undra hur det kommer gå :O Höhö.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0