Shakes

Det finns nog ingen gräns för hur mycket jag kan sova, jag älskar att sova. Speciellt i dessa tider, hum. Men det är fint väder idag och jag tvingade upp mig själv runt elva, skulle dessutom färga mormors hår så var nog lite tvungen att gå upp. Har druckit en kopp kaffe nu iaf och jag hade bestämt mig för att börja med såna där shakes idag, men FYFAN vad dom smakade illa och konsistensen ska vi inte tala om, usch och fy. Jag kunde inte ens tvinga ner en hel fast att jag höll för näsan! Nej det var inget för mig, får helt enkelt bli nudlar, haha. Nejdå så illa ska det inte bli! När foten är bra och jag kan börja gå normalt så ska jag börja röra på mig, saknar det nu.

Igår pluggade jag faktiskt, tro det eller ej. Kände mig duktig :) Det finns ju såklart en hel del kvar att göra, men lite åt gången är nog bättre!

Later!
- Jag måste ta steget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0