Sandra

Om dom du litar på sviker, om din dröm föll i sär
Då kan jag påminna dig om, hur mycket du är värd,
Den där rädslan du känner, ja den är inte du,
Och hur skrämmande den än verkar, så ebbar den ut,
Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg,
Det spelar ingen roll var du är,
Jag kommer dit ändå!


-Tack Sandra, det finns ingen som du! Det värmer hela mitt hjärta.



Jag har skrivit det miljoner gånger, sagt det hundra gånger och tänkt det så många gånger mer! Jag säger det igen: Det finns inget som ens vänner, ingen kommer någonsin ställa upp så mycket som en äkta vän. Ta vara på det. Jag älskar mina vänner & jag älskar att de alltid ställer upp för mig och finns där!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0