Plugg&ingen ork

Sitter här och funderar lite, över egentligen allt och inget. Ibland är det viktigt att få vara för sig själv, inte behöva tänka på något alls om man inte vill det, liksom bara stänga av på något sätt, försöka koncentrera sig på sig själv. Jag behöver verkligen min sån där "egen-tid", om man kan kalla det så, för att orka med allt annat runt omkring. Det bästa jag vet är de dagar då jag kan gå runt och dricka mitt kaffe, sitta vid datorn och bara göra vad jag vill, när jag vill, i min egen takt.

Well, har iaf pluggat en del idag, men mycket är kvar :( Jag orkar inte mer nu, det känns som att mitt huvud ska sprängas och jag är trött. Får göra det resternade i morgon eller något! Har iaf lite att lämna in och jag hoppas att det räcker så länge.

Malin var förbi här en stund förut också, mycket trevligt. Satt och tjötade om allt mellan himmel och jord och drack vårat kaffe som vanligt, haha. Annars har dagen inte bjudit på så mycket mer, men det räcker.

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0