Panama, :)

"God morgon" om man kan säga det ännu, haha. Vaknade nästan precis och jag har sovit som en liten bebis, gott. Gick dock inte och la mig förrän halv fem i morse heller och fråga mig inte varför, var nog inte trött eller något.

Gårdagen var en väldigt intressant dag! Allt planerande har gått i lås och nu är det bara att invänta "the big day". Vi längtar så och jag tror att detta kommer bli super bra, utan tvekan!

Som sagt, var med Sandra hela kvällen igår. Rätt som det är när vi cyklar till Göta så sågäer hon: "Alexandra jag har tänkt på en sak, kan inte vi dra till Panama i höst, bara du&jag". Woohoo, tänker jag och säger såklart ja med en gång. Det är lite av en grej som vi drömt om länge nu, båda två. Att åka och se världen typ, dra någonstans, bara njuta av livet och må bra. Vi vet inte hur länge vi stannar, men minst 5 veckor iaf och jag kan knappt vänta! Hon ringde sin pappa med en gång och fick även där klartecken, så nu väntar vi vara på att jag ska få sommar jobb, får jag det så bokar vi med en gång. UNDERBART!

Nu ska jag käka frukost/lunch, haha. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0