Orkar inget idag

Molnigt och inte alls så kul väder idag, men man kan ju inte ha turen med sig varje dag redan i April. Well, idag gick jag upp vid ett, ja ni läste rätt, ETT. Vet inte varför men jag orkade inte gå upp, ville inte vakna och jag kände mig bara trött! Usch. Tog mig upp till sist iaf och duschade med en gång så att jag skulle vakna till liv, vilket jag gjorde, tur det! Efter det har jag faktiskt städat mitt rum lite, skickat in deklarationen (jag är seg, jag vet), dammsugit och dessutom hunnit med att sitta en massa vid datorn, haha.

Nu är Malin påväg hit, myspys. Efter det får jag ta tag i mitt plugg, skulle ha gjort det förut men orkade inte, började städa och skit istället, haha. Sedan ska jag nog träffa Sandra ikväll också, så det blir massor med trevligt idag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0