massor med plugg

Idag är jag trött, väldigt trött. Har nog sovit för mycket, 10 timmars sömn i natt, men skönt har det vart. Ingen skola för min del idag och inte resten av veckan heller för den delen, pga foten.

Måste dock plugga som en galning! Ska se till att göra det idag, lika bra känner jag.

Har druckit mitt morgon kaffe och käkat frukost, inte illa. Nu ska jag lägga mig och läsa boken som vi fått i uppgift i skolan! Hoppas att den är hyfsat bra iaf, så att man orkar ta sig igenom den, men det är den säkert inte. Därefter ska jag göra mina 2 arbeten i matkultur, det är tråkigt och jag hittar inga bra sidor att hämta information på, illa.

Rolig min dag ser ut va? Later.

-  If a were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0