If they were right

Oj, nu har det blivit väldigt dålig uppdatering här, men jag har faktiskt prioriterat att umgås med min älskling och mina vänner och försökt att hitta på saker, nu när det ändå är lov osv. Har haft helt underbara dagar tillsammans med de jag avhåller mest, dock saknades vårt hjärtegull, men hon har ju vart i fjällen och levt loppan, hehe.

Det har vart restaurangbesök, filmkväll, fika och bara umgås! Tråkigt att vädret har vart sämre bara, men man kan ju inte få allt. Idag har det vart städning för fulla muggar, både här och i lägenheten! Nu är jag klar iaf, ska snart ställa mig på min ena fot och laga lite mat, hoppas det blir gott bara. Sedan vet jag inte vad som händer, kanake movienight eller något, får se.

Borde ha pluggat under dessa dagar också, men har tyvärr inte gjort det! Illa. Får se till att göra det nu i dessa sista dagar! :)

Har också tagit bort mina stygn nu och läkarn sa att det såg väldigt fint ut, nu ska jag bara stå ut i 2 veckor till och sedan kan jag förhoppningsvis gå på min fot som jag ska och ha på mig mina vanliga skor :) För nu går jag ju med min "cp-sko" som jag kallar den, haha. Ugly är den men samtidigt väldigt bra!

Hm, ne matlagningen kallar! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0