Hur håller man koll på allt samtidigt

Pjuuh, det är mycket att ta tag i nu. Trodde ju att jag hade allt på det torra, men så kommer jag ju på att även mormor fyller år på Onsdag, så då ska ju det fixas också. Det blir lite smörgåstårta och en present, det räcker nog så :)

Med risk för att avslöja för mycket så hoppar jag över att berätta något alls om allt det som är i full rulle! När det är över berättas det mer.

Så jävla typiskt, skulle ringa näl och omboka min tid, så stänger dom klockan tre. Får göra det i morgon! Ska nämligen bli "frisk-förklarad" nu inom det närmast, haha. Dom behöver bara se så att allt läker som det ska osv, så det är en sista rutinkoll innan jag slipper allt detta, ska bli skönt.

Nu ska jag plugga, later.
- Som så många gånger förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0