God morgon

Fredag och ännu en dag på lovet har gått, tiden går fruktansvärt fort och jag hinner knappt med känns det som. En dag närmare skolan igen och tiden nu innan studenten bara springer iväg, hur ska jag hinna allt med skolan osv? Hm, jag får helt enkelt kämpa på som aldrig förr, jag har inte direkt vart den där som kämpar för skolan, utan har mer tatt det som det kommer och nu slår det tillbaka!

Well, det är Påsk och jag ska definitivt inte tänka på tråkigheter nu! Idag kommer mamma hem till oss med yngsta lillkillen, det ska bli mycket trevligt. Har inte träffat dom på snart 3 veckor. Annars vet jag inte vad dagen bjuder med sig, som sagt så kan jag inte göra allt för mycket. Foten börjar dock bli mycket bättre nu och det känns väldigt bra! De flesta ska ju festa idag och det känns tråkigt att man inte kan vara med, men det är sånt man får ta.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0