God morgon världen

Well, jag har gjort största tabben! Går upp TIDIGT, gör mig iordning (mer än vanligt), gåt ner till bussen och är jätte stolt och glad för att jag är iväg, då märker jag att jag fan inte har med mig mitt busskort, så jävla störande. Där har jag haltat mig ner till bussfanskapet och så har jag inte med mig det, åh.

Det var en bra start på morgonen, eller hur? Men what a fuck, det är fint väder och jag är glad ändå. Ska försöka plugga lite nu på morgonen medans solen ändå inte är så varm och därefter ska jag nog lägga mig ut och sola lite grann.

Igår var jag fruktansvärt duktig, till min stora förvåning. Var i skolan hela dagen, gjorde bra ifrån mig på lektionerna, pratade med alla lärare så att jag vet allt jag ska ta igen, gjorde 4 inlämningsuppgifter och lämnade in dom. 2 mindre och 2 större, de större hade jag dock redan börjat på, så det gick enklare då, men kände mig verkligen hur duktig som helst igår, hade motivationen till allt hela dagen! (Y) Stjärna i kanten till mig själv.

Nu till det lite tråkigare, jag har så SJUKT MYCKET att göra nu innan studenten, jag kommer bli nergrävd i skolarbete, kommer inte ha tid över till något känns det som, men det är smällar man får ta när man slarvat innan antar jag. Jag klarar det ändå, jag SKA klara det!

Nu ska jag njuta av att jag är uppe tidigt, ta mig en kopp nybryggt kaffe och plugga lite! Later.

- När solen går upp känns det bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0